۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱

به مناسبت ایام گرامیداشت خبرنگار؛

شهردار شهریار به عیادت خبرنگار مهر رفت

شهردار شهریار به عیادت خبرنگار مهر رفت

شهریار- شهردار شهریار به همراه بهزاد درخشان رئیس شورای اسلامی این شهر به عیادت «ناصر رمضانی» خبرنگار مهر رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کاویانی شهردار و بهزاد درخشان رئیس شورای اسلامی شهر شهریار با حضور در منزل «ناصر رمضانی» خبرنگار مهر، از وی عیادت و از خداوند متعال برای این خبرنگار پرتلاش، آرزوی سلامتی و شفای عاجل کرد.

شهردار شهریار در این دیدار به نقش ارزنده خبرنگاران اشاره کرد گفت: جامعه خبری و اصحاب رسانه با تعهد، صداقت، آگاهی بخشی و روشنگری به جامعه در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش بسیار مؤثر و کارسازی دارند و آقای رمضانی نیز یکی از خبرنگاران فعالی است، که در این عرصه آثار و قدم‌های ارزشمندی را به یادگار گذاشته‌اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه خبرنگاران منطقه با روحیه و انگیزه خدمت همیشه در کنار مردم و دستگاه‌های خدماتی بوده‌اند و با پیگیری و انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات در جهت توسعه و آبادانی شهر قدم‌های بلندی برداشته‌اند که امیدوارم این مسیر همچنان تداوم یابد.

کاویانی در ادامه مطالبه گری، حق محوری و امانتداری در کنار شجاعت وعلاقه را از ویژگی‌های مهم یک خبرنگار برشمرد و تصریح کرد: فعالیت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در شرایط سخت و دشوار همچون بحران کرونا نمونه‌ای از تلاش جامعه متعهد و پرتلاش خبرنگاران است.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند منان برای خبرنگار مهر گفت: ناصر رمضانی یکی از خبرنگاران پرتلاش و توانمندی است، که با گزارش و اطلاع رسانی‌های جامع خود نقش ارزنده‌ای را در جهت رفع مشکلات و توسعه منطقه داشته‌است.

بهزاد درخشان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان‌های غرب استان تهران خبرنگاران توانمندی دارد که امید است که با اطلاع رسانی دقیق و شفاف ضمن رفع مشکلات، قدم‌های خوبی نیز در جهت توسعه و آبادانی منطقه برداشته شود.

بر اساس این گزارش ناصر رمضانی از خبرنگاران به نام خبرگزاری مهر در شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد حدود دو سال است، که به بیماری سرطان مبتلا شده و مراحل معالجه را طی می‌کند.

کد خبر 4997392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلام مظاهری IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      بنده کارمندرسمی شهرداری شهریاروبعنوان جانبازی ازخیل جانبازان جنگ تحمیلی ازاقدامات فرهنگی بسیار زیباومتکی برتهعداسلامی ایشان سپاسگزارم